Start
Menu główne
Start
Historia
Linki
Nasza Harcówka
Galeria
Księga gości
1% Dla 38 SDH
Projekty i realizacje
Zlot ZHP Kielce 2007
Rumunia 2009
Rumunia 2010
Zlot ZHP Kraków 2010
Korona Gór Polski 2011
Rok regionów
Pozostałe
Ścianka wspinaczkowa
Polecamy strony
Pogoda

Zobacz jaka jest prognoza dla twojej okolicy.

Imieniny
12 Sierpnia 2020
Środa
Imieniny obchodzą:
Bądzisław, Hilaria,
Klara, Lech,
Leonida, Piotr
Do końca roku zostało 142 dni.

38 Starachowicka Drużyna Harcerska

Jest już 2137 wpisów w księdze gości.
Stron: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 »

Nazwa|Imię|Ksywa:Wpis do księgi:
dh.alinka
Skąd: (łuków)
Dodany: śro, 28 maj 2008, 12:45:22
Och wielkie dzięki :grin A ta składnica w gdańsku ma jakąs stronę internetową, bo raczej do Gdańska się nei wybieram :roll Słyszałam że w tej składnicy są dużo tańsze rzeczy. Może zdecydujemy sie na czarne to jeszcze sprawa do uzgodnienia z RD:)
KrawiecDodany: śro, 28 maj 2008, 04:31:41
Panowie noszą zazwyczaj szerokie M-65 czyli szyte na wzór US Army. Panie noszą różne kroje najczęściej ze składnicy dziupla z Gdańska (te polecamy) lub znalezione w necie tak żeby dopasować do swojej budowy. Ważne żeby by w kolorze spodni zielonych M-65. Granatowe bojówki będzie ciężko dopasować i później dokupić w podobnym kolorze polecamy więc czarne też z Gdańska! Korzystamy też ze spodni które pokazują wam linki od Szyi.
dh.alinka
Skąd: (łuków)
Dodany: wto, 27 maj 2008, 17:15:07
No dzięki :grin A mogli byście mi zdradzic gdzie je kupiliście? no chyba że to jakas tajemnica. Bo tak na ślepo jak się nie widzi i jeszcze nei przetestowane to nie chciałabym kupowac :grin A i jesli się orientujecie jaki to fason czy krój albo jakas nazwa ich może jest to też bym chciała wiedziec :roll Mam nadzieję że nie jestem zbyt wścipska, ale nie mam pojęcia jakie kupic, a te wasze sa takie fajne. Chociaz wolałabym granatowe :p :grin z góry dzięki
Szyja
Skąd: (St-ce)
Dodany: wto, 27 maj 2008, 06:12:31
Więc, możesz wejść na takie strony jak: i tam zamówić 
1. www.4zywioly.pl 
2. www.allegro.pl 
3. www.skladnicaharcerska.pl 
4. www.wgl.pl 
niewiem czy pomogłem,ale przynajmniej próbowałem :grin :p ;) :) 8) :grin :p :p
dh.alinkaDodany: pon, 26 maj 2008, 16:47:53
Czuwaj! Na wasza strone wpadlam calkiem przypadkiem i widze ze jestescie super umundurowana druzyna :) niestety w mojej nie jest najlepiej i CHCIALAM SIE ZAPZTAC GDZIE KUPILISCIE TAKIE SUPER SPODNIE. :? U nas w skladnicy takich nie ma. z gory dzieki za odpowiedz :grin . A fajna macie stronke. czekam na dopowiedz z niecierpliwoscia :roll
Wojtek
Skąd: (Starachowice)
Dodany: śro, 21 maj 2008, 20:25:43
Nom :grin Chowany to był pierwsza klasa :)  
ŁolaDodany: wto, 20 maj 2008, 20:30:07
Opis pierwsza klasa ;P Ale ten chowany to dopiero była jazda. Za każdą nową kolejką w innych ciuchach latałam xD A skończyłam w : spodenkach Bartka, bluzce Magdy i bluzie Jejsona ;) A najlepszy to Wojtek w moich spodniach :grin :grin No ale Agnieszka super Ci było w spodenkach Wojtka? ;)
Iwona :)
Skąd: (38 SDH)
Dodany: wto, 20 maj 2008, 16:54:59
i opis wyprawy w Bieszczady też jest :D świetny :))) 8) :p
Numer użytkownika:5982118
Iwa
Skąd: (trzydziesta ósma )
Dodany: sob, 10 maj 2008, 20:17:19
fotki, nareszcie ;) świetne ! 8) lans :PP
Numer użytkownika:5982118
Bekon38
Skąd: (38 i wszystko jasne)
Dodany: śro, 7 maj 2008, 17:00:55
Kiedy Będą w galerji zdjęcia z Bieszczad????? :?
Email użytkownika:Bekon38sdh@wp.plNumer użytkownika:13993700

Komponent: AkoBook V3.42++ || Polska adaptacja: Zwiastun || Modyfikacja: Jokris

Statystyka odwiedzin
Dzisiaj65
Wczoraj154
W tym tygodniu314
W tym miesiącu1219
W sumie osób113482