Start
Menu główne
Start
Historia
Linki
Nasza Harcówka
Galeria
Księga gości
1% Dla 38 SDH
Projekty i realizacje
Zlot ZHP Kielce 2007
Rumunia 2009
Rumunia 2010
Zlot ZHP Kraków 2010
Korona Gór Polski 2011
Rok regionów
Pozostałe
Ścianka wspinaczkowa
Polecamy strony
Pogoda

Zobacz jaka jest prognoza dla twojej okolicy.

Imieniny
22 Stycznia 2020
Środa
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Dobromysł,
Gaudencjusz,
Gaudenty, Marta,
Wincenty
Do końca roku zostało 345 dni.

38 Starachowicka Drużyna Harcerska

Jest już 1866 wpisów w księdze gości.
Stron: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 »

Nazwa|Imię|Ksywa:Wpis do księgi:
Adam MickiewiczDodany: śro, 25 cze 2008, 05:16:02
Litwo Ojczyzno Moja  
Ty jesteś jak zdrowie 
Ile cię trzeba kochać  
Ten tylko sie dowie  
Kto Cię stracił 
 
Wie ktoś co nasz wodzu kombinuje ? Bo jego opis zaczyna mnie intrygować a nie chce nic stracić ! Wiem że planowany jest wyjazd wie ktoś coś więcej czy udało się z kasą i ile osób ma jechać pliiis ! 
OlaDodany: nie, 22 cze 2008, 16:15:32
Rajd się skończył ale za to... Krynica już za kilka dni :grin :)
Gutek
Skąd: (Birmingham)
Dodany: pon, 16 cze 2008, 10:38:27
E stronę trasy też macie ! Kurcze trochę zacofany jestem ! Ale wtopa! Pozdrawiam jeszcze raz! :grin
Gutek
Skąd: (Birmingham)
Dodany: pon, 16 cze 2008, 10:35:37
Czuwaj komendancie nasz szanowny! Pamiętacie jeszcze niebieskie berety? Widzę że piąteczka nadal najliczniejsza i najfajniejsza. (tak też twierdzi moja siora która popełniła grzech śmiertelny i poszła na inna trasę) to ta, która chciała wejść na pomosty linowe na Wykusie za czekoladę. W przyszłym roku macie jeden patrol więcej! Namawiać jej już nie muszę! Tak trzymać ! Można jeszcze kupić koszulkę męską L ? Pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku!  
 
p.s. Fajna stronka !
Kasia
Skąd: (Na zawsze Nasza Piąta Trasa !)
Dodany: wto, 10 cze 2008, 07:15:22
Naprawdę super trasa i widać że bardzo dużo pracy i serca w nią wkładacie Wy 38 SDH i wszyscy na trasie ! Byłam pierwszy raz i to co najbardziej mi sie podobało, to to że nie czułam sie obca wśród tylu osób które od lat śmigają na piąteczce !
igaDodany: pon, 9 cze 2008, 11:06:48
ale było superrrr na rajdzie dopiero za rok następny.. :sigh
Aśśś.! ;D
Skąd: (Kartuzy)
Dodany: pon, 9 cze 2008, 09:12:52
:grin nO bo ten ;) Ja chiałam podziekować za rajd ;] było suuuper . ;] szkodaa ze juz sie skonczylo ;[ pozdo dla całej piątej trasy . ;*
Email użytkownika:tysia22@o2.plNumer użytkownika:5493413
Wojtek
Skąd: (NASZA PIATA TRASA !)
Dodany: nie, 8 cze 2008, 21:37:18
Odwaliliście kupę dobrej roboty organizując taką trasę ! Szacunek i do zobaczenia za rok !
szyja
Skąd: (szyja)
Dodany: nie, 8 cze 2008, 13:07:55
noi po rajdzie ;/;/
Email użytkownika:szyjaNumer użytkownika:szyja
dh.alinka
Skąd: (łuków)
Dodany: śro, 28 maj 2008, 12:45:22
Och wielkie dzięki :grin A ta składnica w gdańsku ma jakąs stronę internetową, bo raczej do Gdańska się nei wybieram :roll Słyszałam że w tej składnicy są dużo tańsze rzeczy. Może zdecydujemy sie na czarne to jeszcze sprawa do uzgodnienia z RD:)

Komponent: AkoBook V3.42++ || Polska adaptacja: Zwiastun || Modyfikacja: Jokris

Statystyka odwiedzin
Dzisiaj17
Wczoraj30
W tym tygodniu77
W tym miesiącu509
W sumie osób97293